čtvrtek 1. dubna 2010

Poprvé





Dnes je Apríl. Možná je to apríl, tento můj první pokus tady na blogu.
Nějak se ale začít musí.
Dnes představuji svůj svět maličkostí, které k životu potřebuji.Jsou to obyčejné věci, ale jejich přítomnost mi dělá radost.Kromě věci jsou to také lidé a moji milovaní dandíci, bez kterých bych to nebyla já.Psi jsou nedílnou součástí našeho života.Sdílet domov s dandíkem je nepopsatelná radost a jsem každý den vrchovatě odměňována jejich láskou a oddaností.Psi žijí tím ,co je teď , neřeší , co bylo a ani co bude.To je pro pro mne velice inspirativní a již řadu let se pokouším alespoň trošku žít podle " psích" pravidel a vychutnávat si okamžiky, které právě jsou plnými doušky a neničit se tím, co bylo , když to už nezměním a ani příliš netlačit na budoucnost.


2 komentáře:

  1. Krásní pejsci, co je to za rasu :o)))))) nejsou to dandíčci ?

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Aranelko,ty jsi poznala dandíčky! jsi skvělá!

    OdpovědětVymazat