neděle 11. dubna 2010

Neděle

Mám ráda něděle.Jsem tedy i nedělní typ.Dnes byla obzvláště líná a upršená.Ráno jsme si pěkně přispali.Krásně se spí, když za okny bubnuje déšť.Měla jsem velkoúžasné plány, co uděláme na zahradě, ale do toho počasí by "psa nevyhnal".Tak jsme měli neděli "lelkovací".I takové dny jsou potřeba.Pan Pepa byl tak dobře naladěn, že ho nebudu nutit, aby vetrikutátoroval trávník nebo se plahočil s křovinořezem po živém plotě...,že se rozhodl býti vládcem v kuchyni.Uvařil opravdu vynikající guláš.Doma jsem byla jen já a Honzík, ale guláše máme jako pro regiment! Ale to nevadí! Budeme mít gulášové dny! Pan Pepa nevaří často, ale vaří rád a s velikou gurmánskou inspirací.Škoda, že si recepty nepíše.Často bychom rádi repete, ale většinou to má vždy jinou chuť i když prý ingredience byly stejné, po chvilce podobné a po čase : " Asi jsem tam tenkrát dal něco jiného".Mám ráda, když můj pan Pepa vaří, je k nakousnutí!

Jelikož hodně pršelo, tak když jsem odrovnala a odžehlila hromadu prádla a užila si chvilku u televize, četla jsem si.Musím přiznat, že titulek knihy byl " Rok na naší zahradě".Pan Pepa zrovna dělal nějaké své záležitosti a tak chudák netuší, co jsem zase nastudovala!

Bylo tak nevlídno, že i naši psi již v odpoledních hodinách pronikli na svá oblíbená místěčka v křeslech a tvářili se tak blaženě, že jsem jim věřila, že jim vůbec nechybí dnešní dlouhá procházka.Na fotce relaxující Tessinka.Naše nejmladší fenečka!

Štěňátka byla také nadšená.Dostala úplně nový domeček.Hned ho naši chlapíci zabydleli a tvářili se velmi spokojeně.Zřejmně budou domácí typy!

A nakonec! ...pan Pepa udělal i fantastickou večeři.Ryba a můj milovaný"stromeček", tedy brokolice a k tomu bílé vínko od Honzíka z Provance.Mám já se ale dobře!

5 komentářů:

  1. Dokonalá idylka. Jídlo úplně láká a psíci jsou prostě pohodáři. Trávili jsme neděli podobně, i když nedělní typ asi nejsem. Spíš sobotní:-)
    Máte se opravdu dobře:-) A to je dobře:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych si to se šťěňátkama hned vyměnila... Taková boudička by se mi dnes moc líbila :-). Zalézt a jen bych nechala vykukovat čumáček, kdyby náhodou něco dobrého šlo kolem...

    OdpovědětVymazat
  3. Krása,jak píši holky přede mnou Vlaďko, jídlo vypadá báječně(vždyť jsem to psala,že p.Pepa je dokonalý:o ) a domací pohoda a vínko jen doladilo celkovou atmosféru.Štěňátka jsou nádherná a roztomilá.A víš ty vůbec,že slovo neděle je do slova nedělat:o))(viz.to tvoje žehlení)!!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Pana Pepu závidím:-) Držím krátce dietu a hodilo by se mi, kdyby mi někdo vařil. ryba se stromečkem nemá chybu:-)
    Vlaďko, děkuji za milý komentář u nás na blogu:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Vlaďko, jsem zde na blogu poprvé...a dlouho jsem pobyla. Moc krásné články, mile psané; nádherné fotky; úžasný pohled na život. Budu ráda nakukovat.

    OdpovědětVymazat