středa 21. dubna 2010

Díky

Milé kamarádky! Moc vám všem děkuji za krásná přání.Jarní kytička je pro vás všechny jako moje poděkování!
Dnes byla veselá středa! Jela jsem do velkoměsta za nákupem a ke kadeřnici.Hlavičku mám jako makovičku, lednička se příjemně naplnila, ale pocit s cesty nic moc!
Nevím jestli má i na silnice první třídy ve východních Čechách vliv soptění Eyjafjallajokull, ale provoz byl děsivý.Jak jsem tak stála v zácpě a čekala až se vklíním mezi kamiony nebo se plazila za dalším náklaďákem , za jehož volantem seděl buran v čepici s nadpisem "Pán světa a baba za volantem , jistá smrt!", tak jsem si říkala , kam to všechno spěje! Jsme dokonalé a vyspělé lidstvo, podmanili jsme si vítr déšť , ale ta pokora před přírodou je nějak pryč a možná nám islandská kráska dává první velké varování! Lidé brzděte!
Já vím, že nic moc na spotřebním chaosu světa nezměním a autem, když musím jedu také.Jsem ale hrdá i na to, že chodím nakupovat s bavlněnou taškou nebo siťovkou z ekobavlny a už jsem všechny vycepovala a kov do modrého, plast do pytle , sklo do bílého a papír na spálení.Nežijeme v lehké době!

6 komentářů:

  1. Hlavička jako makovička mě pobavila. Píšeš moc krásně Vlaďko

    OdpovědětVymazat
  2. Já už ten blázinec na silnicích pozoruju déle. Provoz houstne, silnice jsou špatné, řidiči hrozně nervózní, pospíchají, agresivně se chovají a najít místo na parkování, to už je pomalu zázrak...Kdyby to šlo, nikam nejezdit...Bohužel, Járu nám do místní speciálky nepřijali a tak jsme nucení denně dojíždět.
    No a třídění odpadu, to mě taky bere:-) Ale říkám si, že možná proto jsou moje děti k třídění takové laxní.

    OdpovědětVymazat
  3. Děkujeme za kytičku je nádherná a jestli je z Tvé zahrádky je ještě nádhernější :o) Opět krásné počteníčko! Hezký čtvrtek Vladěnko, Martina

    OdpovědětVymazat
  4. Podepisuji se pod každé slovo!
    A přiznávám: také se pyšním, že světu ubližuju méně než někteří jiní...

    OdpovědětVymazat
  5. Vladěnko, taky si semtam říkám kam ten svět spěje??No ,doba je prostě taková....Krásné jarní dny,Flo

    OdpovědětVymazat
  6. Mám to také tak. Kytička je krásná, hlavičku jako makovičku jsem měla nedávno, ale vůbec mi to nevydrží:-) A k reklamě na třídění využívám dnešní Den země:-)

    OdpovědětVymazat