sobota 24. dubna 2010

Milý den

Dnes byla krásná a slunečná sobota.Ráno jsem byla v práci.Chodilo hodně lidí.Hlavně turisté nakupovali náplasti na poslední chvíli.Byl u nás tradiční "Žižkův štít".Turistický pochod s mnoha- letou tradicí.Nejkratší trasa je 7km a nejdelší 50.Letos jsem na účastníky koukala z okna lékárny a bylo mě líto, že se nezúčastním.Tak za rok!

Můj pan Pepa udělal rychlý oběd a odpoledne jsme trávili na zahradě.Uklízeli jsme náš zahradní "altán", jak mu říkáme.Už je tam jako v pokojíčku a grilovací sezona může začít.

Nachystala jsem si květináče a když teplo vydrží, příští týden se dám do sázení hrnkových kytek.Mám to moc ráda!

Zahrada se už probouzí a začíná vypadat krásně! Tak alespoň ta naše práce nese ovoce!

Dnes také rozkvetla magnolie! Je kouzelná a tajemná! Magnolie je vznešená a inspirativní.Mám ji moc ráda.Na zítra mám nachystáno, upečeno a moc se těším a naši velikou rodinu.Pořád mi ještě není moc do smíchu, ale ono to přejde...a ještě štěňátka dnes byla poprvé venku!

5 komentářů:

  1. Ta zahrada je nádherná! Tu vidět naše babička (tchýně)...

    OdpovědětVymazat
  2. Vlaďko, tvoji zahradu trošičku znám, je opravdu překrásná. No počasí bývá bohužel krásné když býváme v práci. Mně tento víkend štěstí přálo a snad i příští týden bude v Praze fajn, co myslíš :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Zahrada je opravdu nádherná a i altánek je moc pěkný:-) Tam se musí přes léto krásně relaxovat:-)

    OdpovědětVymazat
  4. To je zahrada jak z pohádky. Inspirativní. Úplně vidím, jak by se tam rojily nápady. A krásné počasí také pomáhá zvednout náladu. Přeji krásnou neděli.

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Vladi, moc krásná zahrada. Aaach! Krásný týden. Zuzka

    OdpovědětVymazat