neděle 2. ledna 2011

Již dvacet dva let zakončujeme vánoční veselí oslavou Honzových narozenin.Sešli jsme se tradičně celá rodina a bylo nám dobře. Je to již neuvěřitelných dvacet dva let, co jsem poprvé pohlédla do tváře toho malého červeného a scvrklého stvořeníčka , které neplakalo jen bezděčně šermovalo ručkami a já cítila tu nekonečnou lásku a štěstí. Honzo, máme Tě moc rádi a přejeme, ať žiješ svůj život tak, jak chceš, podle svých přání a snů k Tvé i naší radosti...

5 komentářů:

  1. Honzíku, všechno nejlepší ! a ten dortík hmmmm

    OdpovědětVymazat
  2. Přeju mu všechno nej! Náš Honzík slaví 13.1. 24.narozeniny.
    To by mě zajímalo, jestli s ty naše dětičky třeba potkávají na chodbách univerzity.

    OdpovědětVymazat
  3. Vlaďko, posílám velkou gratulaci - Honzovi i tobě, mamince skvělého syna.
    Zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Vlaďko, jsem u Tebe asi poprvé, musím všechno pročíst a už se moc těším. První, co mne uchvátilo, je ta vaše smečka.
    Moc hezký design blogu!
    Hodně radosti a zdraví a žádné starosti!
    Dana

    OdpovědětVymazat