neděle 12. prosince 2010

Třetí adventní neděle...

Vánoce se blíží a já tento víkend začala péci.Dávno pryč jsou doby, kdy jsem pekla nekonečně druhů a hlídala do noci troubu. Letos jsem vánoční dobrůtky zredukovala jen na ty druhy, které moje rodina miluje.Jako malé osvěžení jsem přidala ořechové tyčinky podle Liduščiny maminky. Jsou opravdu vynikající a úžasně voní! Liduško, díky za recept a všem doporučuji!

Přeji vám všem pohodový a klidný adventní čas ...

9 komentářů:

  1. Z obrázků adventní pohoda přímo sálá. Rovněž přeji krásný a klidný advent

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná fotka, rohlíčky voní až sem. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Vladěnko, tvoje pečení voní až sem!
    Krásný adventní večer pro tebe i celou rodinu.
    Moc zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Vladi, krásně nafoceno !!! Přei Vám všem doma pohodovou adventní nedeli :oD

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý den Vlaďko,
    rohlíčky vypadají moc chutně, určitě jsou výborné.
    Zdravím Jana

    OdpovědětVymazat
  6. ááách, krásné a voňavé fotografie posíláš Vlaďěnko :o) Vanilkové rohlíčky také milujeme :o) Užívej poklidného adventního času.

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné fotky, líbí se mi nejen rohlíčky (ty jsou v naší rodině taky nejoblíbenější:-) ale taky červená lucernička a koník, nádhera:-)

    OdpovědětVymazat
  8. taky miluju vanilkový rohlíčky...

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Vladko, take uz posledni roky pecu daleko mene a hlavne cukrovi uz neschovavam na vanoce ale prubezne se basti hned jak je trosku rozlezele(nekdy ani to ne).Kdyz nektere dojde,napecu dalsi:) Rohlicky mam take moc rada, ty tve primo zvou k zakousnuti........

    OdpovědětVymazat