neděle 5. prosince 2010

Druhý advent pohladil moje srdce a v kruhu milých jsem si říkala, že vše zvládneme velice v pohodě!



U nás je opravdová a nefalšovaná zima!Venku mrzne jak když praští a nikdo se dobrovolně nehrne odhrabávat sníh, vyjíždět s auty z garáže a dělat náš dům civilizačně přístupným! Já všude navěšela věnce, rozmístila lucerny a těšila se, že budou k užitku jako za starých časů. Tak podle reakcí mé rodiny jsem za úplného trotla a když budu mít štěstí oteplí se a sníh odtaje.No jo! To je ten generační rozdíl..

Doma jsem myslím na poslední chvíli vytvořila sváteční atmosferu! Dokonce i soused od králíků mě adventní věnec pochválil.Je z buxusu, sušeného ovoce, papírových hvězdiček a troška fantazie! Tu snad ještě mám!Pejskové byli absolutně nadšeni sněhovým přídělem.Nemůžeme je zahnat domů.Venku jsou krásně uvolnění, svobodní a užívají si nových radovánek!
Já děkuji mým zlatým lidem Pepovi, Jankovi, Ondíkovi, Kačence a mamče s tátou, že je mám a že vánoce v jejich společnosti budou zase kouzelné! ...a tak to má být!!!!

7 komentářů:

  1. Presne tak, Vlaďka, tak to má byť:)A už aj ten prípravný čas si užívaš a to je super, lebo tie masy, čo sa od konca novembra vrhajú do víru nákupnych centier, s nervozitou, až na prasknutie, tak to ja z duše neznášam. V posledné roky nakupujem darčeky v septembri októbri a potom sa už vrháme len do vychutnávania príprav.A je to super!:)Gabi

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Vladi, není nad to když se na Vánoce sejde rodina, lidi které máme rádi a oni nás. Když nikdo důležitý nechybí u stolu a naopak nepřebývá nekňuba :oD Já se trochu letošních Vánoc bojím, uvidíme.
    Výzdobu máš překrásnou, ten truhlíčkový košíček je nádherný i věnec a vůbec všechno. Máš holka vkus. A dandíčci mají také radost ze sněhu :oD

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Vladěnko, zdobila si krásně a pejsci ve sněhu vypadají naprosto úžasně! I ten náš, skoro důchodce, se mění ve štěňátko a řádí!
    Přeju ti jen vše dobré, moc děkuji za krásné komentáře!
    Pohodové dny, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná výzdoba..dýchá z toho pohoda!

    OdpovědětVymazat
  5. Taky chválím, máš to krásně nazdobené, a pejsi vypadají ve sněhu šťastní:-) Přeju krásný advent:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Vladi,z každé tvé fotografie dýchá nádherná vánoční spokojená pohoda a
    tvojim pejskúm to ve sněhu moc sluší.
    Krásné adventní dny.Marťa

    OdpovědětVymazat
  7. Vladěnko, máš velice pěkně nazdobený svoje soukromí !
    Líbí se mi jak pejsáčci řádí......
    ti musí potom vypadat !!!
    Naše kočičandy chodí ve sněhu opatrně a stejně mají podvozek samý sníh !!!
    Přeji krásnou rodinnou pohodu.
    Jaromila

    OdpovědětVymazat