středa 22. prosince 2010

Krásné vánoce!

Moje milé virtuální přítelkyně!
Přeji vám i vašim blízkým krásné svátky vánoční, plné pohody, klidu, lásky, štědrou nadílku a veliké srdce.Už nám doma září stromek, ale stejně jsem pro vás zvolila fotku s pejsky.Prostě oni ke mě patří.Zítra večer odjíždíme na chalupu k rodičům do Krkonoš.Sejde se celá rodina, v kamnech budou praskat polena, moje máma bude vyvářet jako o život, tatínek vše organizovat, dospělí synové se budou zajíkat nedočkavostí a já se budu cítit tak dobře mezi všemi, které mám ráda.Pejskové zalehnou všude po světnici, svíčky budou vonět a hořet, pan Pepa bude štípat polena a všichni budeme spokojení.Večeře bude tradiční a výborná a pak všichni vyrazíme do noci, abychom nepřišli o nádhernou půlnoční.
Jediné co nebudu mít je internet, ale fotit budu!
Tak... šťastné a veselé!
S láskou V. :o)

9 komentářů:

  1. V láske, zdraví a radosti prežité sviatky prajem:)Gabi

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Vladěnko, zdravím moc všechny u vás - lidi i pejsky! Mějte Vánoce plné té pohody, kterou máš tak ráda.
    Moc tě zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné a veselé Vánoce Vladi. A už se těším na fotečky ze setnice :o) Pěkné pozdravení všem od nás všech Holynkových :oD

    OdpovědětVymazat
  4. Šťastné a veselé vám všem do Krkonoš Vladěnko.

    OdpovědětVymazat
  5. Vladi,krásné a spokojené vánoce vám všem i pejskúm přeje Marťa

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné Vánoce a pozdravuj hory moje..

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné svátky, užij si pěkně rodinnou pohodu:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Milá Vlaďko,
    přeji klidné Vánoce plné kouzelných překvapení.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  9. VLADĚNKO, KRÁSNÝ VEČER PŘEJI.
    VÁNOČNÍ SVÁTKY SI UŽIJTE RADOSTNĚ A ODPOČINKOVĚ.
    POHODU PŘEJI I VAŠÍ CHUNDELATÉ SMEČCE.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat