úterý 10. května 2011

Canisterapie - vycházka se Sluníčkem


Můj život je neodmyslitelně spojený se psy. Já miluju je a oni milují nás. Za ty roky soužití s nimi, mě bylo líto se o lásku nepodělit. Proto dělám canisterapii. Dělám ji ráda a naši psi jsou úžasní. Chodíme i mezi seniory, ale ať chci sebevíce, největší radost mě i psům dělají děti. Pravidelně, jak jsem již psala, pracujeme s dětmi ze speciální třídy Sluníčko. Jsou tady děti předškolní všech věkových kategorií s kombinovanými vadami. Dnes jsme vyrazili se všemi pejsky se Sluníčkem do přírody.Bylo to milé, naplňující a radost jsme měli všichni! :o)

... a už beze slov



















10 komentářů:

  1. Krásné. Také bych si takovou terapii dopřála. Hezkou aktivitu děláte:-) A ti psi jsou úžasní

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasné, obdivuhodné, nádherné....

    OdpovědětVymazat
  3. Vladěnko, to je neuvěřitelné! V téhle době věnovat čas a enegii něčemu takovému, nádhera! Mít vás blíž, šla bych s vámi!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Vladi, vždyť víš....moc si tě vážím jsi skvělý člověk a můj vzor. Krásné dny tobě a všem doma :o)

    OdpovědětVymazat
  5. To je náádhera!!!...úúúžasné fotky!!!

    OdpovědětVymazat
  6. No krása...je hezký dělat něco pro druhý a vypadá top, že si to fakt všichni užívají..pejsci i děti

    OdpovědětVymazat
  7. Pohodička:-) Moc pěkné fotky, přímo vyzařují radost:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Nemám slov...odpočívající psi a děcka vedle nich na bobku, chlapeček pusinkující pesana, který má oddaně přivřené očka...Vladi, děláš úžasnou a záslužnou práci-no práci...to snad není práce,že? Prostě ti tleskám!!!

    OdpovědětVymazat
  9. Vladěnko, ti vaši HAFÍCI JSOU SLUNÍČKA a ve spojení s dětičkama to musí být úžasně naplňující
    Měj se pěkně
    Jaromila

    OdpovědětVymazat
  10. moc milý výlet, takové mají smysl... my máme jednu hovawartí psí slečnu a není procházky, aby nešla s námi... nějak ji neumím nechat doma:-)

    OdpovědětVymazat