čtvrtek 24. března 2011

Na skok do ráje...

Udělali jsme si s panem Pepou výlet do ráje.Dlouho jsme si slibovali, že někam vyrazíme a konečně to vyšlo.Mám to ráda všude, kde jsou dobří a milí lidé a někdy je mi líto, že to s tím Rakousko-Uherskem nedopadlo! Ještě pořád se máme čemu učit!

Mám ráda hory.Mám ráda tu obrovskou energii, která z nich sálá.Mám ráda majestátní klid a posvátné ticho, jež z mohutných skalnatých masivů vystupuje.Mám ráda ten pocit pokory před přírodou, která tuhle krásu stvořila.
Pan Pepa mě vzal opravdu do ráje.Měli jsme čas jen na sebe, sportovali, hodovali a relaxovali. Asi poprvé jsem v životě vyzkoušela veškeré slasti wellnes.Nemohla jsem se rozhodnout, kam dříve.
... a musím říci, mám ráda bylinkové parní lázně, finské sauny, výřivky , bublinkové lázně , pití litrů očistných čajů, odpočívání v relaxační místnosti s kouzelnými zvuky přírody a zpěvěm ptáků.
Poprvé v životě jsem okusila ayurvédskou masáž celého těla voňavým olejem ze santalového dřeva.Mladý Ind mě nabil neskutečnou energií, uvolnil čakry a dal mi mnoho rad , jak dál naložit se svým opotřebovaným tělem.V životě je všechno tak jasné a na dosah, ale je obrovské umění to vzít za správný konec a umět naložit sám se sebou.Možná až přečtu více knih, naučím se lépe odpočívat a rozumět svému tělu...tak...!Nejsem sentimentální a nemám touhy se někam vracet, ale do malé vesničky vysoko v horách, do krásného rodinného hotelu s úžasnou atmosférou a příjemným personálem, pod ruce indického jogína a maséra se vrátím ráda!



S láskou díky mému muži, že mě vzal do ráje!

6 komentářů:

  1. No pání, Vladěnko! Já tam chci taky! Musela to být nádhera. Taky mě mrzí, pokaždé když přejedu přechod v Hatích, že R - U už není ...
    Měj se krásně i doma, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Vlaďko, to je krása. Je fajn, že jste si to užili.
    Měj se hezky
    Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Dívám se na krásné fotky, čtu krásný článek a jen tiše závidím. Moc hezky jste si to užili. :-)
    A máš krásný jarní design. ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Vladi je toho potřeba...člověk není živ jen prací !!! Ráda vidím, že jste si to oba užili a Pepovi prosím vyřiď zpožděné přání k svátku, mějte se vy dva krásně :oD

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný výlet, a tak to má být. A Rakouska Uherska také lituji:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Super - nádherné fotky, je fajn takhle vypadnout od všedních starostí a povinností a odpočinout si - aktivně. A Tvůj wellnes program Ti moc přeji -zasloužíš si ho!

    OdpovědětVymazat