úterý 13. července 2010

A zůstávají v srdci ...

Dnes mám trošku nostalgickou náladu.Už jsem zcela udolána horkem.Vůbec se mi nechtělo pobývat venku a tak když jsem vše doma obstarala,sedla jsem si k počítači a začala se přehrabovat v galeriích, fotkách a tím i ve vzpomínkách.Našla jsem fotky z loňského léta, kdy tady byla na návštěvě moje finská " sestra" Minna. Trávili jsme společně nádherné dny u Zojky v Bílině.Tak mě tak napadá, jsou lidé a lidé! Některé vídáme každý den, mluvíme spolu,máme zdánlivě hodně společného, řešíme i problémy a dělíme se o radosti, ale přesto nevzniká to vzácné pomyslné pouto věrného a trvalého přátelství! ...a jsou lidé, které člověk vidím málo vzácně a přesto se pouto vytvoří.
Takové přátelství mám s Minnou.Žije daleko ve Finsku, je pastor a pomáhá nemocným lidem v hospicu, stará se o maminku, nevlastní sestru , přítele Jarna a je to jeden z nejoptimističtějších lidí, které znám. Nevadí, že se uvidíme zase za rok či dva, ale naše přátelství je takové, co neovlivní čas.A je mi dobře na světě, když vím, že tam patří i Minna.
Všechny fotky jsou z nádherné přírodní zahrady Zojky.Bylo nám tam moc dobře.Vlastně ani nevím, kolik jsme měli okolo sebe psů, ale řekla bych tak okolo patnácti. To bylo adeptů na mazlení!
Zleva je Minna, já a Zojka.



Good luck my sister !

6 komentářů:

  1. Nádherné.
    Vyjadrila si presne, čo vnímam aj ja, nie kilometre určujú bízkosť či vzdialenosť, ktorú môžeme cítiť a prežívať vo vzťahu.
    Na vašom stretnutí bolo všetkého veľa- havkáčov, papania, krásy prírodnej a najmä srdečnosti, úsmevov a vzájomnosti. Krásne stretnutie:) Gabi

    OdpovědětVymazat
  2. Prostě nádhera...není nad opravdu krásné přátelství.Krásně napsané a nádherné fotografie.
    Takových přátalství je opravdu málo.
    Pěkné letní dny.Marťa

    OdpovědětVymazat
  3. Také mám pár takových přátel v dálavě. Je to moc hezky napsané, úplně jsem se v tom našla. A k tomu ti Vaši úžasní psíci. Báječné čtení a obrázky:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné povídání a krásné fotky. Taky bych si měla zavzpomínat a konečně udělat ve fotkách pořádek...

    OdpovědětVymazat
  5. Vlaďko umíš to tak krásně vyjádřit.
    Do Bíliny pojedeme co nejdřív. Včera dorazil od Zojky majlík a moc se na ni těším. A taky na grilovacího "malého" Tondu :oD
    Minna byla loni u nás kouknout na štěníky, takové návštěvy si moc považuji, je moc příjemná, milá a myslím velice skromná.
    P.S. ten klobouček, to je ten co byl s ním vyfocenej někde 'Toník, viď?

    OdpovědětVymazat
  6. Budu se opakovat. Moc krásné fotky i čtení.

    OdpovědětVymazat