středa 5. května 2010

Středa

Dnes jsem nejela ke kadeřnici, nesetkala se s maminkou na pravidelném dýchánku, nešla jsem s Honzíkem na večeři a celý den jsem si libovala v tom, jak mám zase bídnou náladu! Jsem asi přepracovaná! V lékárně je stále plno a lidí na práci je stále méně.Někdy mám pocit, že se z milé a chápavé paní lékarnice měním v nesnášenlivou ženskou, kterou otravní a protivní a méně chápaví návštěvníci lékárny hromadně zašlapávají do země!

A pak je tady naštěstí moje psí brigáda a můj zlatý pan Pepa! Abych měla pocit dobře prožitého dne, koupila jsem maličkým nový barevný pelíšek! Hned ho zabydleli! Je krásně měkoučký a chladí.Oba Dobiáš i Damián se hned ubytovali a tvářili se tak , že tenhle pelíšek bylo to jediné, co je dělilo od břehů blaženosti! Umí to, chlapíci moji!

No a večer jsem padla utahaná do postele a za odměnu si vzala malé miláše k sobě! Hned jsem usnula a pan Pepa nelenoval a vyfotil nás! Tak ta troska stará na polštáři, to jsem opravdu já! Spím a na dosah už nemám svoje dva malé chlapečky, ale dva malinké a chlupaté pořízky, kteří se narodili u nás doma a já je mám hluboko vryté v srdíčku, protože i když je ženské už hodně přes čtyřicet, stále potřebuje cítit to teplo mateřství a sílu ochraňovat a je vlastně jedno, že jsou to pejsci, protože i to jsou živé bytosti a lásku i tu lidskou moc pořebují!
Tak třeba vzdávám holt mladým matkám , které se musí ve 45ti vyrovnat s tím, že už mají mateřství za sebou!

6 komentářů:

  1. Ty spinkací jsou kouzelné :-).

    OdpovědětVymazat
  2. Vlaďko ty jsi to krásně a pravdivě napsala. Ten pocit moc dobře znám i já pořád tak nějak ještě pořád přemýšlím jak se mají naše štěnky v nových rodinkách a jestli jsou v pořádku.
    A miluju tvoje lavičky a tvoji postel :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Vladěnko, neboj se sluníčkem zase přijde dobrá nálada, uvidíš a zase toho za celý den stihneš nepočítaně.
    Mám to momentálně podobné :o( celá rodina je nastydlá, za okny zataženo - hrůza jak má na mě to špatné počasí vliv :o)) nééé já se nedám :o)) Pan Pepa je super, pořídil krásné foto! A pelíšek pro mazlíčky je úžasný!
    Měj příjemný čtvrtek, Martina

    OdpovědětVymazat
  4. Vladi, přesně takhle dopadnu za několik let i já...jen krátkostrté kolie mě z mého pelíšku asi vytlačí:-)))

    OdpovědětVymazat
  5. Vlaďko, odpočívat je třeba, dobře jste udělala, že jste zalezla do pelíšku se štěňátky:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Vítám tě také u mě Vlaďko, je mi potěšením, že se ti u mě líbí, já zase nakukuji k Tobě a také jsem vše s chutí pročetla. Cítím pohodu tvého blogu a jsem ráda, že se máš hezky. Závidím štěňátka, já jsem pejsková, proto mám Danečka až v 37 letech, víceméně z rozumu, do té doby jsem šišlala jen u štěňátek. Ale musím uznat, že mateřství je úžasné a moc mě naplňuje, vědět to dřív, tak už mám miminko dávno, alespoň mi to maminkovství déle vydrží.

    OdpovědětVymazat